Za polovinou internshipu

Moje stáž u Facebooku se přehoupla do druhé poloviny a už se nemohu dočkat, až za mnou přiletí Míša a budeme spolu po Americe cestovat. Za poslední týden jsem zapomněl zmínit některé zajímavosti z mého pobytu v Kalifornii, tak se to pokusím vynahradit nyní.

Čtvrtek 8. srpna - Facebook Summer Party

Ve čtvrtek ráno jsme jeli normálně do práce. Nasnídali jsme se, zahráli si kulečník a poté jsme jeli zase zpátky do Mountain View, kde se měla konat největší Facebookovská párty letošního léta. Přijeli jsme tam akorát, když to začínalo a vůbec nikdo tam nebyl. Bylo tam spousta zajímavého jídla a atrakcí, tak jsme si stihli všechno užít. Později tam dorazil také Hynek, kterého jsem pozval, a spousta dalších lidí. Pot*é už se nedalo skoro na žádnou atrakci dostat, neboť tam bylo přelidněno, tak jsme si dali nějaké další pivo a jídlo. Pokecali jsme a kolem třetí hodiny jsme se vypravili zpátky do práce.

Neděle 11. srpna - San Jose s Kennym

Když jsem se v neděli v klidu nasnídal a oblékl, tak jsem vyrazil na autobus. S Mirkem jsme si domluvili, že v 10:29 pojedeme do San Jose, ale bohužel mi neřekl, že se tam jede vlakem. Když mě to napadlo, tak jsem mu psal, ale nedostalo se mi odpovědi, tak jsem to risknul a běžel jsem na nádraží. Mirek tam skutečně byl a ve vlaku se k nám přidal ještě Michal Srb. Do San Jose jsme dorazili přesně na čas a Kenny tam na nás už čekal. Přednáší matiku pro děcka kousek od nás v Kalifornii a příští týden tady končí. Šli jsme s ním tedy na oběd, na pivo, pokceali jsme a prošli jsme se po San Jose. Když jsme se vrátili na nádraží, tak jsme se stavili ještě ve zdejší hospůdce a dali jsme si ještě nějaká piva. Byl to skvělý výlet a když jsme se vlakem vrátili, tak jsem šel ještě s Kubou a Alice na burger.

Pondělí 12. srpna - nic mi nešlo

Šel jsem spát docela pozdě a vstával jsem zase poměrně brzy, abych byl v osm hodin v práci. Začínala totiž pravidelná soutěž TopCoder, které jsem se chtěl zúčastnit. Vyřešil jsem sice dvě úlohy ze tří, ale bohužel docela pomalu a v součtu to byl spíše neúspěch. Celý den jsem byl potom strašně nevyspalý a vůbec nic jsem nezvládnul udělat. Večer jsem chtěl jít do posilovny, ale potkal jsem Igora a on chtěl jít hrát FIFA (fotbal na playstation). Hráli jsme až do posledního shuttelu, kterým jsme jeli domů.

Úterý 13. srpna - všechno mi šlo

Doma jsem šel brzy spát a vstával jsem až po osmé. Konečně jsem se pořádně vyspal a bylo to znát i v práci. Ráno jsem měl mítink s mým šéfem a potom jsem toho spoustu udělal. Večer jsem šel navíc s Mirkem konečně do posilovny a potom jsme jeli opět pozdě domů

Středa 14. srpna - plány na další dny

Ráno jsem jel do práce na kole s Mirkem. Zvládli jsme to do hodiny a šli jsme rovnou na snídani. Šéf dnes pracoval z domova, tak jsem si s ním povídal přes internet. Po obědě mi Igor řekl, že se jdou s kamarádama dívat na fotbal, tak jsem šel s nimi. Rusové prohráli se Severním Irskem a já jsem byl jediný, kdo z toho měl srandu. Až do večera jsem potom pilně pracoval a dokonce jsem si domluvil mítink s člověkem, kterej vypadá, že toho ví hodně o tom, na čem já dělám. Doufám, že to bude užitečné a něčemu novému se přiučím. V sobotu jedeme do zábavního centra Great America a buť tento víkend nebo příští bude párty Čechů a Slováků.